Известие

Collapse
No announcement yet.

Накрайници на 156-ца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Накрайници на 156-ца

    Здавейте колеги. Налага ми се да сменям вътрешни кормилни накрайници, както и тампони на стабилизиращата щнага на 156-ца SW 2,4 2001г. Въпросът ми е трябва ли да бутам целия мост или не? Тъй като не намирам никакъв достъп до тях. Има ли някаква последователност? Благодаря
    Alfa 156 2,4 SW 2001
    Fiat Tempra 1,6 i.e 1992

  • #2
    Първоначално публикувано от adoon Покажи съобщение
    Здавейте колеги. Налага ми се да сменям вътрешни кормилни накрайници, както и тампони на стабилизиращата щнага на 156-ца SW 2,4 2001г. Въпросът ми е трябва ли да бутам целия мост или не? Тъй като не намирам никакъв достъп до тях. Има ли някаква последователност? Благодаря
    Лесен начин - пада магарето надолу (трябва ти подемник и сумати болтове се развиват). Труден начин - много време особено ако са си занитени черупките, много чанч и благословии. Но става без да сваляш нищо. Колкото до накрайниците - не са проблем
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #3
      Смяна тампони стабилизираща щанга --> Клик
      156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
      Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

      Comment


      • #4
        Добре ще е и да си премериш размера на щангата на мястото където лягат тампоните защото - http://clubalfaromeo.com/forum/showp...postcount=1013
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от adoon Покажи съобщение
          Здавейте колеги. Налага ми се да сменям вътрешни кормилни накрайници, както и тампони на стабилизиращата щнага на 156-ца SW 2,4 2001г. Въпросът ми е трябва ли да бутам целия мост или не? Тъй като не намирам никакъв достъп до тях. Има ли някаква последователност? Благодаря

          Тия коли рядко разбиват вътрешните щанги - по добре вижте луфта да не е в рейката. Има начин да и се обере хлабината до определена степен. За тампоните на стабилизиращата щанга моста се маха или се разкачаи се поска задната му част - на мен лично ми е по лесно да сваля целия мост - отнема около час свалянето и още час качването Моста остава да виси само на долните носачи
          sigpic
          Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
          Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
            Тия коли рядко разбиват вътрешните щанги - по добре вижте луфта да не е в рейката. Има начин да и се обере хлабината до определена степен. За тампоните на стабилизиращата щанга моста се маха или се разкачаи се поска задната му част - на мен лично ми е по лесно да сваля целия мост - отнема около час свалянето и още час качването Моста остава да виси само на долните носачи
            Вътрешните щанги или накрайници? Щото не съм съгласен, че вътрешните накрайници не се разбиват - напротив, хлопат си и те яко
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #7
              И аз съм ги сменил вътршните и двата

              P.S. Без да се отпусне моста не зам как ще извадиш черупките като те почти опират в купето в стегнато състояние. Няма начин според мен освен ако не направиш грешката да изкъртиш ограничителите на самата щанга. Отпускаш моста да висне само на крайните болтове. И така вадиш черупките.
              Last edited by oem; d.m.y г., 18:47.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                И аз съм ги сменил вътршните и двата

                P.S. Без да се отпусне моста не зам как ще извадиш черупките като те почти опират в купето в стегнато състояние. Няма начин според мен освен ако не направиш грешката да изкъртиш ограничителите на самата щанга. Отпускаш моста да висне само на крайните болтове. И така вадиш черупките.
                Относно послеписа - правил съм го няколко пъти - на 1.8TS и 156-та без да къртя нищо. Само на място отнитих черупките. Но последния път - на майстор - 70лв.
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #9
                  Днес разкачих всичко и със щангата добре, но тея накрайници как да ги отделя от рейката.След ябълковидната част се сливат с рейката и няма никъде даже гайчен ключ да вкараш, май само с тръбен ще стане
                  Alfa 156 2,4 SW 2001
                  Fiat Tempra 1,6 i.e 1992

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от adoon Покажи съобщение
                    Днес разкачих всичко и със щангата добре, но тея накрайници как да ги отделя от рейката.След ябълковидната част се сливат с рейката и няма никъде даже гайчен ключ да вкараш, май само с тръбен ще стане
                    Има, но и тръбният е решение. А като сменяш ляв - завърти пълен десен
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #11
                      Има специализиран инструмент по принцип, но и тръбния ключ става
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Благодаря момчета
                        Alfa 156 2,4 SW 2001
                        Fiat Tempra 1,6 i.e 1992

                        Comment

                        Working...
                        X