Здавейте колеги. Налага ми се да сменям вътрешни кормилни накрайници, както и тампони на стабилизиращата щнага на 156-ца SW 2,4 2001г. Въпросът ми е трябва ли да бутам целия мост или не? Тъй като не намирам никакъв достъп до тях. Има ли някаква последователност? Благодаря
Известие
Collapse
No announcement yet.
Накрайници на 156-ца
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от adoon Покажи съобщениеЗдавейте колеги. Налага ми се да сменям вътрешни кормилни накрайници, както и тампони на стабилизиращата щнага на 156-ца SW 2,4 2001г. Въпросът ми е трябва ли да бутам целия мост или не? Тъй като не намирам никакъв достъп до тях. Има ли някаква последователност? БлагодаряAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
-
Добре ще е и да си премериш размера на щангата на мястото където лягат тампоните защото - http://clubalfaromeo.com/forum/showp...postcount=1013"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от adoon Покажи съобщениеЗдавейте колеги. Налага ми се да сменям вътрешни кормилни накрайници, както и тампони на стабилизиращата щнага на 156-ца SW 2,4 2001г. Въпросът ми е трябва ли да бутам целия мост или не? Тъй като не намирам никакъв достъп до тях. Има ли някаква последователност? Благодаря
Тия коли рядко разбиват вътрешните щанги - по добре вижте луфта да не е в рейката. Има начин да и се обере хлабината до определена степен. За тампоните на стабилизиращата щанга моста се маха или се разкачаи се поска задната му част - на мен лично ми е по лесно да сваля целия мост - отнема около час свалянето и още час качванетоМоста остава да виси само на долните носачи
sigpic
Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'
Comment
-
Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщениеТия коли рядко разбиват вътрешните щанги - по добре вижте луфта да не е в рейката. Има начин да и се обере хлабината до определена степен. За тампоните на стабилизиращата щанга моста се маха или се разкачаи се поска задната му част - на мен лично ми е по лесно да сваля целия мост - отнема около час свалянето и още час качванетоМоста остава да виси само на долните носачи
Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
И аз съм ги сменил вътршните и двата
P.S. Без да се отпусне моста не зам как ще извадиш черупките като те почти опират в купето в стегнато състояние. Няма начин според мен освен ако не направиш грешката да изкъртиш ограничителите на самата щанга. Отпускаш моста да висне само на крайните болтове. И така вадиш черупките.Last edited by oem; d.m.y г., 18:47.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеИ аз съм ги сменил вътршните и двата
P.S. Без да се отпусне моста не зам как ще извадиш черупките като те почти опират в купето в стегнато състояние. Няма начин според мен освен ако не направиш грешката да изкъртиш ограничителите на самата щанга. Отпускаш моста да висне само на крайните болтове. И така вадиш черупките.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Днес разкачих всичко и със щангата добре, но тея накрайници как да ги отделя от рейката.След ябълковидната част се сливат с рейката и няма никъде даже гайчен ключ да вкараш, май само с тръбен ще станеAlfa 156 2,4 SW 2001
Fiat Tempra 1,6 i.e 1992
Comment
-
Първоначално публикувано от adoon Покажи съобщениеДнес разкачих всичко и със щангата добре, но тея накрайници как да ги отделя от рейката.След ябълковидната част се сливат с рейката и няма никъде даже гайчен ключ да вкараш, май само с тръбен ще станеAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Има специализиран инструмент по принцип, но и тръбния ключ ставаDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
Comment